7 Okt. Clubkampioenschappen 2017 – inschrijving sluit 3 okt.

Voorlopige chronoloog: Downloaden

WORDT KAMPIOEN VAN DE CLUB! Bij de clubkampioenschappen kun je kiezen voor een meerkamp (bestaande uit sprint-kogel- speer-ver- lange afstand), en een looptweekamp (bestaande uit 800-3000). Vooral voor de leden die weinig tot geen ervaring hebben met wedstrijden op de baan, zijn de clubkampioenschappen een leuke, laagdrempelige manier om een keer een baanwedstrijd te lopen. Lopers uit de recreanten groepen worden nadrukkelijk uitgenodigd om mee te doen!

Aan het eind van het programma is er een vrienden-/familie- estafette. We sluiten de dag af met een barbecue.

Inschrijven wedstrijd:
– Via atletiek.nu. Houd daarbij NAW-gegevens bij de hand, en als je die hebt, je licentienummer. Kies je voor de looptweekamp, vink dan zowel de 800 als de 3000 aan.
– In de kantine: er is een inschrijfbalie op ma-di 2,3 oktober. Martijn Talens zal op alle dagen tussen 18.45 en 19.15 aanwezig zijn om de inschrijvingen te verwerken.

Inschrijven op de dag zelf is niet mogelijk. Deelname aan de clubkampioenschappen is kosteloos. Bij aanmelding via atletiek.nu krijg je wel de mededeling dat je moet betalen, maar je betaalt dan €0,-. Voor de estafette kun je op de dag zelf inschrijven. Iedereen kan daar aan meedoen, ook als je niet aan de clubkampioenschappen hebt meegedaan. De estafette is een 4x 100 meter, en de teams mogen gemengd zijn.

Inschrijven barbecue:
– Via atletiek.nu
– Bij Martijn Talens op de aangegeven dagen of
– Een mail sturen naar technischcoordinator@ciko66.nl.
De kosten voor de barbecue zijn 10 euro per persoon en moeten op de wedstrijddag contant afgerekend worden bij de kantine of het wedstrijdsecretariaat. Na- inschrijven voor de barbecue is niet mogelijk.

Voor deze dag hebben we ook vrijwilligers nodig! Als je niet mee wil doen, kun je toch bij de clubkampioenschappen betrokken zijn door die dag als vrijwilliger actief te zijn. Doe je wel mee, dan kun je tussen je nummers door je handen uit de mouwen steken. Denk bij vrijwilligerstaken aan:

  • Opbouw: 5 mensen [09:00 aanwezig – 11:00 klaar]
  • Kantine: 3 mensen [10:00 aanwezig – plm. 20:00 klaar];
  • Wedstrijdsecretariaat [10:00 aanwezig – 17:00 klaar]: 1 persoon voor hand- en spandiensten.
  • Elektronische tijdwaarneming [10:00 aanwezig – 17:00 klaar]: deze wordt bemand door iemand van buiten, maar hier moet Ciko wel een assistent aanleveren die kan helpen bij de invoer e.d. Ervaring niet vereist.
  • Juryleden op het veld: 22 mensen voor de diverse onderdelen; 10:30 aanwezig, 17:00 klaar].

Geef je op via een mailtje en geef daarbij aan voor welk onderdeel en welke tijdvenster je beschikbaar bent.

Dank en Groet,
Het organisatiecomité

You may also like...