Loopgroepen

Binnen Ciko’66 hebben we verschillende loopgroepen; voor de beginnende loper en de wedstrijdloper. Er wordt dus ook op verschillende niveaus getraind. De beginnersgroepen richten zich vooral op het opbouwen  van conditie en afstanden zonder daarbij blessures op te lopen. De gevorderde groepen werken vooral aan snelheid en verbetering van looptechniek door loopscholing. Maar in alle groepen staat het plezier hebben en houden in het lopen voorop! Onze gekwalificeerde trainers besteden daarom veel aandacht aan alle aspecten die met de loopsport te maken hebben, denk hierbij aan kleding, loopschema’s, voeding, schoeisel, enz.

In onderstaand schema staan de verschillende groepen van Ciko’66 en kan je eenvoudig kiezen welke groep, en dus  training, het best bij je past. In de link vind je uitgebreidere informatie.

Er is geen vakantieperiode, dus er kan 52 weken per jaar getraind worden.

Dag Tijd Groep (niveau) Omvang Snelheid Meer info 
Maandag 19.00-21.00 Groep 7 wedstrijd/MiLa nvt 14-17 km/uur Klik hier
Dinsdag 19.00-20.00 Groep 3a baan nvt 9-11 km/uur Klik hier
19.00-20.30 Groep 4a bos & weg tot 15 km 11-12 km/uur Klik hier
19.00-20.30 Groep 5 bos & weg tot 16 km 11-15 km/uur Klik hier
19.00-20.30 Groep 6 baan nvt 13-16 km/uur Klik hier
Woensdag 19.00-20.00 Groep 1 /2 (beginners) nvt Klik hier
19.00-20.30 Groep 3 bos, weg & baan 12 km 9-12 km/uur Klik hier
19.00-21.00 Groep 7 wedstrijd/MiLa nvt 14-17 km/uur Klik hier
Donderdag 19.00-20.30 Groep 3c bos & weg 10 km 10-11 km/uur
19.00-20.30 Groep 4a bos & weg tot 15 km 11-12 km/uur Klik hier
19.00-20.30 Groep 5 bos & weg tot 16 km 11-15 km/uur Klik hier
19.30-21.00 Groep 4-6 baan, bos & weg tot 15 km 11-15 km/uur Klik hier
20.00-21.00 Groep 3d 50+ Figeh 10 km 10-13 km/uur Klik hier
 Vrijdag 17.00-18.30 Groep 7 MiLa 15 km 14-17 km/uur Klik hier
Zaterdag 09.00-11.30 Lange duurloop-trailgroep 20-25 km 10-11 km/uur Klik hier
9.30-11.00 Combinatiegroep 3-4-5 bos 10 km 10-15 km/uur  Klik hier