2020 – Extra info Bos en Weg

Vragen of je aanmelden? Stuur een mail naar ltc.ciko66@gmail.com

Waarop is deze groep gericht

Behoud hardloopconditie en techniek gericht op blessurepreventie.

Accent ligt op in een gezellige groep hardlopen verbeteren van je algehele fitheid, samen uit samen thuis.

Op zaterdag wordt in ieder geval altijd in het bos gelopen.

Waaruit bestaat de training

Warming-up en loopscholing incl. losmaak-, kracht en loopoefeningen voor je hele lijf

Kern van de training: afwisselende trainingsvormen zoals (tempo)duurlopen, fartlek, intervaltrainingen, piramideloopjes, heuveltraining

Cooling down

Er wordt getraind met een schema per 4 maanden

Wat is het niveau

Recreatieve hardloper: van beginnende lopers die 30 minuten achter elkaar kunnen lopen op een snelheid van 9-12 km/uur tot de meer prestatie gerichte recreant. De Bos en Weg groep is een goed vervolg op de Herstel en Herstart groep.

Met 1x per week trainen kun je in deze groep goed bijblijven; met 2 of 3 keer per week ga je beter lopen.

Wie zijn de trainers

dinsdag en donderdag: Jan de Jonge, Gerrie Pasman, Driss Abbassi, Peter Garstenveld

woensdag: Wilko Melenhorst, Arno Neutenboom

zaterdag: Erik van Rijswijk

Ga terug naar Kies de loopgroep die bij je past