Kies de loopgroep die bij je past

Klik op de naam van de groep voor extra informatie.

Vragen of je aanmelden? Mail naar looptrainercoordinator@ciko66.nl (Wim van der Linden)

Klik hier voor actuele trainingsschema’s

NaamDoelLocatieDiWoDoZa

       
Herstart en HerstelOpstapje voor startende of herintredende loperBaan, bos, weg19.00 – 20.30  
Bos en WegBehoud hardloopconditie.
Techniek gericht op blessurepreventie.
Vervolg op Ik Loop.
Bos en weg, op zaterdag altijd bos19.00 – 20.3019.00 – 20.3019.00 – 20.309.30 -11.00
Trail en wegPrestatieverbetering trailrunning en wegatletiek
Techniek ook gericht op verbetering kracht en corestability  
Bos, hei, park, weg19.00 – 20.30  19.00 – 20.30
Baan en Weg Gericht op prestatie- en wedstrijdgerichte weg en baanatleet.Atletiekbaan19.00 – 20.30  19.30 – 21.00  
Ciko-TrailGericht op techniek en conditie. In een gezellige groep hardlopen, verbeteren van je algehele fitheid, samen uit samen thuis. Bos, hei, park9.00-10.30
Ciko -Long Distance TrailGericht op gevorderde lange afstand lopers, 20-25 km.
Voorbereiding (halve) marathon
Bos, hei, park      8.00 – 10.30
Krachttraining
(in oprichting)
Loopspecifieke krachttraining
Verbeteren core stability
Krachthonk atletiekbaan    19.00 – 20.30